عــــ ـــ ــشـ ــقــ

بغض تنهایی

 

 

برای عشق گریه کن،اماکسی رابه خاطرعشق به گریه کردن ننداز!! باعشق بازی

          کن،اماهرگزکسی را با عشق بازی نده!!



نظرات شما عزیزان:

❤しѺ√乇❤
ساعت13:17---3 آذر 1391
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من میروم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ

سلام...
اینبار اومدم واسه خداحافظی....ممنونم از اینکه توی این مدت تنهام نذاشتی و با نظرات زیبات باعث دلگرمیم برای نوشتن شدی...با اجازت دارم وبلاگمو میبندم...برای ادای احترم اومدم تا با خبرتون کنم...
برای آخرین خداحافظی منتظرتم...
بهترینهارو برات آرزو میکنم..همونایی رو که هیچکس برام آرزو نکرد....
آرزوی خوشبختی و سعادت رو براتون دارم...
به امید دیداری دیگر در دنیایه واقعی...
دوستدارت * علی *
خدانگهدار....
love_66.loxblog.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 22:59 توسط حمیدرضا| |


Power By: LoxBlog.Com